HEINEKEN plastic whale

Binnen de Heineken NL strategie en purpose werd veel focus gelegd op sociaal maatschappelijke en duurzame impact. In de wateren kom je nog wel eens onverhoopt bierflesjes tegen en om die reden sloot Heineken een partnership met Plastic Whale. Een organisatie die van opgevist plastic, boten maakt en daar weer plastic mee gaat vissen. Ook doen zij veel aan educatie op de onderwerpen plastic soep en duurzaamheid. Heineken NL steunt Plastic Whale in haar missie door een Heineken boot aan de vloot toe te voegen. De boot wordt ingezet voor bedrijfsevenementen waarop het thema duurzaamheid op de agenda staat. Wij organiseerden en registreerden verschillende events, zoals de lancering en the making off. 

recent

Wakker

Flower Farm

Social Capital

Branding

HEINEKEN plastic whale

Binnen de Heineken NL strategie en purpose werd veel focus gelegd op sociaal maatschappelijke en duurzame impact. In de wateren kom je nog wel eens onverhoopt bierflesjes tegen en om die reden sloot Heineken een partnership met Plastic Whale. Een organisatie die van opgevist plastic, boten maakt en daar weer plastic mee gaat vissen. Ook doen zij veel aan educatie op de onderwerpen plastic soep en duurzaamheid. Heineken NL steunt Plastic Whale in haar missie door een Heineken boot aan de vloot toe te voegen. De boot wordt ingezet voor bedrijfsevenementen waarop het thema duurzaamheid op de agenda staat. Wij organiseerden en registreerden verschillende events, zoals de lancering en the making off. 

Synergie

Strategisch adviesbureau Synergie rijkt jaarlijks de Inspirerende 40 uit. Een prijsuitreiking voor de meest inspirerende organisaties van Nederland. Hierbij verlangden zij naar een communicatiestrategie en PR. Het event kreeg aandacht bij o.a. BNR Nieuwsradio, Dutch Cowboys en Frankwatching. Ook creëerden we sociale media content en dachten we mee in de optimalisatie van hun website.

Social Capital

Wakker

Products

Flower Farm

contact let’s start the sunshine

Contact opnemen